۰۲۱-۸۸۲۴۳۱۰۶ با ما تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری



برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری به عوامل مختلفی وابسته است اما در ابتدا نیاز است تا عایق الاستومری را معرفی کنیم و مزایا و ویژگی های آن را بررسی کنیم و سپس به قیمت عایق الاستومری و عواملی که بر قیمت آن تاثیرگذار است بپردازیم.

قیمت عایق الاستومری در مقایسه با مزایا و کاربردهای آن، بسیار مناسب می باشد.عایق الاستومری در کانال های هوای سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار گرفته و در برابر رشد قارچ و کپک مقاوم می باشد. این عایق بدون الیاف بوده و استفاده از آن منجر به کاهش صدای سیستم HVAC  و تامین محیط ساکت تر می گردد.همچنین بدلیل عدم وجود الیاف، فرمالدئید و ذرات، منجر به بالا رفتن کیفیت هوای داخل می شود.سطح صاف عایق الاستومری باعث کاهش میزان آلودگی گردیده و با مسدود کردن سر و صدا و دمپ کردن ارتعاشات محیطی آرام را برای کاربران فراهم می کند.قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست اما مزایای بیشمار این عایق، قیمت عایق الاستومری را توجیه می کند.

عایق الاستومری یک عایق حرارتی انعطاف پذیر می باشد که ساختار سلول بسته آن مانع از چگالش و ایجاد رطوبت شده و از آن یک عایق کارآمد ساخته است.این محصول بدون استفاده از CFC ، HFC یا HCFC ساخته شده است.این محصول همچنین در کاهش سرو صدای ناشی از کار سیستم تهویه مطبوع موثر می باشد. این عایق برای سیستم های هواساز، سیستم های حجم هوای متغیر(VAV)، کانال ها و دیگر اجزای سیستم هوا که نیاز به کنترل چگالش، مقاومت در برابر رطوبت، تغییر میزان حرارت و کاهش سرو صدای سیستم HVAC مناسب می باشند.

زمینه های کاربرد عایق الاستومری شامل مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و مراکز تجاری و عمومی می باشد. عایق الاستومری نوعی فوم فشرده است که موجب حذف رطوبت، حرارت و صوت می‌ شود. این عایق در انواع مختلفی تولید می شود و برای کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع عایق الاستومری و ویژگی‌های آن‌ها

عایق های الاستومری به دو دسته کلی عایق لوله ای و رولی تقسیم می شود. که هر یک از دو نوع به انواع ریزتری تقسیم بندی می شوند. قیمت عایق الاستومری برای هر نوع عایق متفاوت بوده و به ضخامت و متراژ عایق هم بستگی دارد.

انواع عایق الاستومری رولی

از عایق الاستومری رولی به دلیل آن که حالت رولی و ورقه ای دارد، در سطوح می توان استفاده کرد. عایق الاستومری رولی در انواع مختلفی تولید می شود نظیر:

عایق الاستومری رولی ساده

این نوع به صورت خام و ساده و بدون هیچ گونه متریال اضافی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری رولی پشت چسب دار

در پشت این نوع عایق الاستومری چسب تعبیه شده است که به کمک آن می توان به راحتی عایق را در محل مورد نیاز چسبانید و این اطمینان را داشت که عایق در جای خود محکم قرار می گیرد.

عایق الاستومری رولی ساده با روکش آلومینیوم

این نوع عایق دارای روکشی از ورق آلومینیوم است. ورق آلومینیوم از عایق در برابر عوامل مختلف طبیعی و آب و هوایی نظیر تابش مستقیم نور خورشید، باران، رطوبت، حرارت و گرما، سرما، باد، برف و… محافظت می کند. بنابراین از این عایق می توان با خاطری آسوده در فضای باز استفاده کرد.

عایق الاستومری رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم

این نوع عایق را شاید بتوان کامل ترین نوع عایق رولی دانست زیرا علاوه بر آن که در ساختار خود دارای ورقه آلومینیوم است، در پشت آن هم چسب وجود داشته و به راحتی قابل چسبیدن به سطوح است.

عایق الاستومری رولی پروتکت بلک

این عایق به عنوان عایق صوتی مورد استفاده قرار گرفته و مانع از انتقال صوت در فضا می شود.

عایق الاستومری رولی را در انواع مختلف و در سایزها و متراژهای متنوعی می توان تولید کرد و مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل قیمت عایق الاستومری رولی کاملا وابسته به نوع، ضخامت، ابعاد و متراژ آن است.

عایق الاستومری رولی

انواع عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای در واقع برای کانال ها خصوصا کانال های هوا در سیستم های مختلف از جمله سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق از کانال در برابر انتقال حرارت، سرما و صوت محافظت کرده و وسیله ای کاملا لازم و ضروری برای کانال ها به شمار می رود.

انواع عایق الاستوری لوله ای درست همانند عایق الاستومری رولی است و همان خصوصیات و ویژگی ها را دارا است و قیمت عایق الاستومری لوله ای در انواع آن مختلف است.

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای پشت چسب دار

عایق الاستومری لوله ای پشت چسب دار با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای پروتکت بلک

فروش عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری چگونه است؟

قیمت عایق الاستومری لوله ای درست همانند عایق الاستومری رولی کاملا وابسته به نوع عایق، ابعاد، متراژ و ضخامت عایق متنوع است.

همان طور که پیش تر هم اشاره شد، قیمت عایق الاستومری به عوامل مختلفی وابسته است و از همین جهت نمی توان یک قیمت مشخصی را برای این عایق تعیین کرد. اما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و ویژه ای که این عایق دارا است، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به همین علت نمی توان گفت که قیمت عایق الاستومری با توجه به کیفیت و ویژگی های منحصر به فردش بالا است.

عایق الاستومری را از کجا تهیه کنیم؟

جهت تهیه عایق الاستومری حتما به مراکز معتبر فروش عایق مراجعه کنید. قطعا قیمت عایق الاستومری بی کیفیت بسیار پایین تر از قیمت عایق الاستومری با کیفیت و با دوام است. هرگز گول قیمت پایین آن ها را نخورید زیرا کیفیت پایین عایق موجب می شود که طول عمر بسیار پایینی داشته باشد و به سرعت در برابر عوامل مختلف دچار آسیب و خرابی شود و شما مجبور شوید عایق جدیدی تهیه کنید. از طرفی عایق بی کیفیت از کانال شما در برابر عوامل مختلف حفاظت نکرده و در واقع به هیچ وجه از کارایی عایق با کیفیت برخوردار نیست. بنابراین توجه کنید که این عایق را حتما از مراکز معتبر و مطمئن خریداری کنید.

تفاوت عایق الاستومریک با عایق هایی نظیر پشم شیشه و پشم سنگ کدام است؟

عایق الاستومری از جهات مختلفی نسبت به سایر عایق هایی که در بازار موجود هستند برتری هایی دارد که موجب شده است تا افراد برای پروژه های خود عایق الاستومری را جایگزین کنند. زیرا علاوه بر برتری هایی که ادامه گفته می شود، سایر انواع عایق ها نظیر عایق پشم شیشه و عایق پشم سنگ مشکلات و دردسرهایی را به وجود می آورند که عایق الاستومری هرگز آن ها به وجود نیاورده و حتی مشکلات آن عایق ها را هم برطرف می کند.

قیمت عایق الاستومری بسیار مناسب است. به طوری که شما با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی، کیفیت بسیار بالایی به دست می آورید. شاید قیمت عایق های پشم شیشه و پشم سنگ نسبت به قیمت عایق الاستومری پایین تر باشد اما کیفیت آن ها با کیفیت عایق الاستومری هرگز قابل مقایسه نیست.

عایق الاستومری بسیار سبک است و وزن کمی دارد. این در حالی است که سایر عایق ها اکثرا از وزن بالاتری برخوردار هستند و به همین علت حمل و نقل آن ها و در انتها نصب و اجرای آن ها در محل پروژه دشوارتر بوده و زمان بیشتری می برد.

عایق پشم شیشه به هنگام استفاده ذرات پشم شیشه را در هوا پراکنده می کند و این ذرات برای ریه و تنفس افراد بسیار مضر است و موجب بروز مشکلات ریوی و حتی سرطان ریه می شود. به همین دلیل افراد به هنگام استفاده حتما باید از ماسک استفاده کنند اما با این وجود باز هم دچار آسیب خواهند شد.

عایق الاستومری به هیچ وجه هیچ گونه آسیبی را به سلامت افراد وارد نمی کند و کاملا بی خطر و بی ضرر است. از طرفی هرگز به طبیعت هم آسیبی وارد نکرده و کاملا دوست دار محیط زیست و طبیعت است. اما سایر عایق ها به هیچ وجه قابل بازیافت نبوده و حتی آسیب های بسیار جدی به طبیعت وارد می کنند.

عایق الاستومری از انعطاف پذیری بسیار بالایی  بهره مند است و این ویژگی موجب می شود که بتوان به راحتی از آن در شرایط و فضاها مختلف استفاده کرد و هیچ گونه محدودیتی جهت استفاده از آن وجود نداشته باشد. اما سایر عایق ها از خاصیت انعطاف پذیری برخوردار نبوده و به همین علت محدودیت هایی جهت استفاده از آن در فضا وجود دارد.

عایق الاستومری چیست

تولید و نصب عایق الاستومری

حمل، نصب و اجرای عایق الاستومری در محل پروژه به آسانی قابل انجام است و به هنگام اجرا نیاز به نیروهای متخصصی وجود ندارد. اما بقیه عایق ها اکثرا نصب و اجرای سختی دارند و هنگام اجرا نیاز به نیروهای متخصص دارند. بنابراین زمان و انرژی بیشتری برده و از طرفی هزینه های بیشتری هم جهت استفاده از نیروی متخصص صرف خواهد شد. به طور کلی کار با این عایق بسیار آسان است.

سرعت تولید و اجرای عایق الاستومری هم  بسیار بالا است و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان این عایق را تولید و سپس در محل مورد نظر نصب و راه اندازی کرد. بنابراین در زمان تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می کند. اما عایق هایی نظیر عایق پشم شیشه و پشم سنگ را نمی توان در مدت زمان کوتاهی تولید و اجرا کرد و نیاز به زمان بیشتری جهت تولید و نصب دارد. به همین دلیل موجب صرفه جویی در زمان نمی شود.

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری چه برتری نسبت به سایر کانال ها دارد؟

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یکی از بهترین انواع کانال های موجود در بازار است زیرا به هنگام تولید به عایق الاستومری تجهیز می شود و از همین جهت از کیفیت و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر عایق ها برخوردار است.

قیمت عایق الاستومری که برای کانال فلکسیبل استفاده می شود، همانند سایر انواع عایق است. این نوع کانال برتری هایی نسبت به سایر کانال هایی که از عایق برخوردار نیستند دارد زیرا کانال های دیگر این امکان را ندارند که به هنگام تولید به عایق بندی مجهز شوند و پس از تولید هم عایق بندی آن ها یا به قدری دشوار است که کلا صرف نظر می شود و یا کلا امکان پذیر نیست. به همین دلیل نمی توان آن ها را به عایق بندی مجهز کرد. کانالی که دارای عایق است طول عمر بالایی دارد زیرا در برابر عوامل مختلف بسیار مقاوم است.

قیمت عایق الاستومری به طور کلی بالا نیست و موارد مختلفی در تعیین قیمت آن تاثیر گذارند اما هر چقدر هم که عوامل مختلفی  دخیل باشند، قیمت کلی عایق بالا نخواهد بود و کاملا اقتصادی است.

به این مطلب امتیاز دهید

۴ / ۵. ۱

محصولات

عایق الاستومری رولی ساده پشت چسبدار

عایق الاستومری رولی پشت چسب دار

جهت سرعت بخشیدن به عملیات نصب در پروژه های صنعتی و ساختمانی، از عایق الاستومری رولی پشت چسبدار استفاده می گردد. از آنجا که اجرا و نصب سایر عایق های قدیمی همانند پشم شیشه، زمانبر بوده عوارض پوستی و تنفسی عمده ایی برای نصابان ایجاد می کند، استفاده از عایق الاستومری پشت چسبدار، که علاوه بر سادگی نصب، موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی می شود توصیه می گردد.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم (پشت چسب دار)

جهت عایقکاری سطوحی که نیاز به مقاومت در برابر صدمات فیزیکی و یا نور مستقیم خورشید را دارند از عایق رولی با روکش آلومینیوم استفاده می کنند.برای سرعت بخشیدن به پروسه نصب و اجرا، این عایق بصورت چشت چسبدار نیز عرضه می گردد..

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده، محافظ بسیار مناسبی در برابر کندانس، کپک و قارچ و هدر رفت انرژی در پروژه های صنعتی، مسکونی و تجاری محسوب گردیده و جهت عایقکاری لوله کشی سرد و گرم و اتصالات آنها در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

برای مشاوره مجانی با ما تماس بگیرید

همیشه کمترین قیمت و بهترین کیفیت