۰۲۱-۸۸۲۴۳۱۰۶ با ما تماس بگیرید

عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک

عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک



برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

کاربردهای عایق الاستومری پروتکت بلک



خطوط لوله سرد و گرم

کانال کشی تهویه مطبوع

سیستم های تبرید

مخازن و منابع

سیستم های گرمایشی

الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک

عایق حرارتی الاستومری انعطاف پذیربوده و دوستدار محیط زیست محسوب می گردد.این عایق مشکی رنگ و غیر متخلخل بوده و معمولا در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی وگرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.ساختار عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک سلول بسته بوده و مواد مورد استفاده در آن مقاومت بالایی در مقابل نفوذ رطوبت دارا می باشند.

جهت عایقکاری سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط هایی که رطوبت نسبتا بالایی دارند و یا در محیط هایی که در معرض آلودگی سطحی بسیاری هستند از عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک استفاده می نمایند.

عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک در عرض های ۱۰۰۰ میلیمتر و ۱۲۰۰ میلیمتر و در ضخامت های ۶، ۹، ۱۳، ۱۹، ۲۵، ۳۲، ۵۰ میلیمتر عرضه می گردند.

انواع دیگر عایق الاستومری رولی عبارتند از:  عایق الاستومری رولی ساده، عایق الاستومری رولی پشت چسبدار، عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری رولی پشت چسبدار با روکش آلومینیوم، عایق الاستومری صوتی ساده و موجدار

عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک

اطلاعات فنی



دمای کارکردچگالیضریب انتقال حرارت
(C)(Kg/m3)(W/m.k)
-۳۰ – ۱۱۰۴۵-۷۰۰.۰۳۲

لیست قیمت بر اساس ضخامت



ضخامت ورق (میلیمتر)
۶
۹
۱۳
۱۹
۲۵
۳۲
۵۰
ضخامت ورق ( اینچ)
۱/۴
۳/۸
۱/۲
۳/۴
۱
۱-۱۴
۲
متراژ
۳۲
۲۰
۱۴
۱۰
۸
۶
۴
قیمت
لطفا تماس بگیرید


برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

عایق الاستومری عایقی سلول بسته و فلکسیبل

عایق حرارتی الاستومری انعطاف پذیر، دوستدار محیط زیست و بدون CFC می باشند.این عایق مشکی رنگ و غیر متخلخل بوده، بدون الیاف و مقاوم در برابر رشد قارچ می باشد.عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک  برای کند کردن میزان افزایش گرما، جلوگیری از چگالش یا تشکیل یخ در تجهیزات سرد، کانال ها و لوله هایی با قطر خارجی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین برای کند کردن روند از دست دادن گرما در تجهزات داغ، کانال ها و لوله های بزرگ کاربرد دارد.

عایق های رولی الاستومری  با روکش پروتکت بلک دارای یک پوسته محکم هستند که در برابر پاره شدن، تماس های خشن و شرایط سخت محیطی مقاوم بوده و در عین حال دارای انعطاف پذیری بالا برای عملیات نصب می باشند.

عایق الاستومریک مقاومت بسیار خوبی در برابرجریان بخار و رطوبت  داشته و ساختار سلول بسته و فرمولبندی منحصر به فرد این عایق بطور موثری جریان بخار رطوبت را کند می نماید.

محصولات مشابه

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار با روکش آلومینیوم
عایق الاستومری رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم

جهت عایقکاری سطوحی که نیاز به مقاومت در برابر صدمات فیزیکی و یا نور مستقیم خورشید را دارند از عایق رولی با روکش آلومینیوم استفاده می کنند.برای سرعت بخشیدن به پروسه نصب و اجرا، این عایق بصورت چشت چسبدار نیز عرضه می گردد.

عایق الاستومری رولی ساده
عایق الاستومری رولی ساده

عایق های رولی ساده، عمدتا برای عایقکاری سیستم های تاسیساتی در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و گزینه بسیار مناسبی برای عایق کاری لوله های با قطر بزرگ محسوب می گردند.

عایق الاستومری صوتی ساده و موجدار
عایق الاستومری صوتی ساده و موجدار

جهت محدود کردن انتقال صدا از دیوارها، سقف، کف و … به فضای پیرامون در مراکز صنعتی و مسکونی می توان از عایق الاستومری صوتی بهره برد.این عایق بدلیل سطح متخلخل و ساختار سلولی خود،نقش قابل توجهی در کاهش اصوات مزاحم داشته و مانع از ورود سر و صدای ناخواسته به فضای داخلی ساختمان می گردد.

مقایسه عایق الاستومری لوله ای و عایق پشم شیشه

عایق  الاستومری لوله ای ساده بدلیل ساختار سلول بسته ،مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب ، آلودگی و گرد وخاک دارد اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب ،مقاومت پایینی داشته  و با نفوذ رطوبت  و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی ان کاسته می گردد. به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد .همچنین عایق الاستومری، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.. در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. توصیه اکید می شود که کارگران و عایق کاران، هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند.

عایق الاستومری لوله ای ساده مقاوم در برابر خوردگی بوده اما پشم شیشه  به شدت دچار خوردگی می شود.همچنین نصب عایق الاستومری لوله ای ساده  بسیار آسان بوده و برای محیط هایی که فضای کاری زیادی ندارند مناسب می باشد.اما نصب عایق های پشم شیشه در چند مرحله صورت می گیرد.علاوه برآن، ضریب انتقال حرارت عایق های الاستومریک بسیار پایین بوده در حالیکه ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش یافته و از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود.عمر مفید بالای عایق الاستومری لوله ای ساده از دیگر مزایای این عایق نسبت به عایق پشم شیشه به شمار می رود. قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست اما مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این عایق قیمت بالای آن را توجیه می کند.

مزایا

عایق الاستومری لوله ای ساده سبک و انعطاف پذیر بوده  و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق الاستومری لوله ای ساده مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد.ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های الاستومری به شمار می رود.

مقایسه عایق الاستومری
برای مشاوره مجانی با ما تماس بگیرید

همیشه کمترین قیمت و بهترین کیفیت