۰۲۱-۸۸۲۴۳۱۰۶ با ما تماس بگیرید

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و پروتکت سیلور



برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

کاربردها



لوله های ۵ لایه

لوله های گرمایش و سرمایش

 لوله های آب ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری و صنعتی

عایق‌های

الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور

عایق حرارتی و برودتی الاستومری لوله ای، دارای ساختار سلول بسته و غیرمتخلخل می باشد.از عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور، برای عایقکاری لوله ها در لوله کشی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های داخلی که نیاز بیشتری به مقاومت در برابر رطوبت و ضربات مکانیکی داشته باشند استفاده می گردد.

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور از سایز ۴/۱ اینچ تا ۴ اینچ و در ضخامت های ۶، ۹، ۱۳، ۱۹و ۲۵ میلیمتر در دسترس بوده و برای انواع لوله های فولادی، مسی و چند لایه قابل استفاده می باشند.

انواع دیگر عایق الاستومری لوله ای عبارتند از: عایق الاستومری لوله ای ساده، عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور

اطلاعات فنی



دمای کارکردچگالیضریب انتقال حرارت
(C)(Kg/m3)(W/m.k)
-۳۰ – ۱۱۰۴۵-۷۰۰.۰۳۲


برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

اطلاعات نصب عایق های الاستومری

جهت نصب عایق الاستومری لوله ای ساده، عایق را از دو لبه برش داده و پس از قرارگیری بر روی قطعات و اتصالات ، در طول بوسیله چسب مخصوص عایق الاستومری متصل می گردد.

مقایسه عایق الاستومری لوله ای و عایق پشم شیشه

عایق  الاستومری لوله ای ساده بدلیل ساختار سلول بسته ،مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب ، آلودگی و گرد وخاک دارد اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب ،مقاومت پایینی داشته  و با نفوذ رطوبت  و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی ان کاسته می گردد. به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد .همچنین عایق الاستومری، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.. در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. توصیه اکید می شود که کارگران و عایق کاران، هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند.

عایق الاستومری لوله ای ساده مقاوم در برابر خوردگی بوده اما پشم شیشه  به شدت دچار خوردگی می شود.همچنین نصب عایق الاستومری لوله ای ساده  بسیار آسان بوده و برای محیط هایی که فضای کاری زیادی ندارند مناسب می باشد.اما نصب عایق های پشم شیشه در چند مرحله صورت می گیرد.علاوه برآن، ضریب انتقال حرارت عایق های الاستومریک بسیار پایین بوده در حالیکه ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش یافته و از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود.عمر مفید بالای عایق الاستومری لوله ای ساده از دیگر مزایای این عایق نسبت به عایق پشم شیشه به شمار می رود. قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست اما مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این عایق قیمت بالای آن را توجیه می کند.

مزایا

عایق الاستومری لوله ای ساده سبک و انعطاف پذیر بوده  و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق الاستومری لوله ای ساده مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد.ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های الاستومری به شمار می رود.

محصولات مشابه

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای

عایق لوله ای الاستومری بصورت ساده و با روکش آلومینیوم عرضه می گردد که نوع ساده آن جهت عایقکاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های مختلف برای استفاده در محیط های باز بکار گرفته می شود.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

از عایق لوله ای الاستومری با روکش آلومینیوم، جهت عایقکاری سیستم های لوله کشی و خطوط لوله انتقال سیالات، گازها و … در فضاهای بیرونی که در معرض تابش مستقیم خورشید هستند استفاده می گردد.

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده، محافظ بسیار مناسبی در برابر کندانس، کپک و قارچ و هدر رفت انرژی در پروژه های صنعتی، مسکونی و تجاری محسوب گردیده و جهت عایقکاری لوله کشی سرد و گرم و اتصالات آنها در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

عایق حرارتی الاستومری در تبرید، تهویه مطبوع، لوله کشی، گرمایش و حفاظت از آتش کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور یک عایق سلول بسته بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد.عایق های الاستومری به دو صورت لوله ای و رولی تولید گردیده و در دو نوع ساده و چسبدار عرضه می گردند.

ساختار سلولی خیلی ریز و ضخامت دیواره مهندسی شده عایق الاستومری، از آن یک عایق کارامد ساخته است.انعطاف پذیری بالای فوم الاستومری باعث گردیده که عملیات نصب با سرعت بالاتر و راحتی بیشتر انجام گردد.عایق الاستومریک منجر به کاهش اتلاف انرژی در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات گردیده و دوستدار محیط زیست محسوب می گردد.

عایق حرارتی الاستومری دارای ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی می باشد ومقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و رشد قارچ و کپک دارند.عایق الاستومتریک در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم می باشند. فوم الاستومری فاقد CFC، HFC، HCFC و فرمالدئید و گرد و غبار و الیاف است، از اینرو کیفیت هوای داخل را تضمین می نماید.

برای مشاوره مجانی با ما تماس بگیرید

همیشه کمترین قیمت و بهترین کیفیت